Рішення в зоні проїжджої частини


Тип МММ D 80 для мостів на автодорогах і автомагістралях зі звичайними габаритами ніш



Тип MMM D 80 зі зменшеними нішами


Якщо конструкція проїзної частини не допускає глибину ніші 300 мм, можливе зменшення розмірів анкерів до певної міри. Те ж саме відноситься до ділянок, де неможливо стандартне виконання анкерування.

Тип MMM D 80 з проміжною смугою з бетону


При екстремально тонких конструкціях проїжджої частини або бетонних проїжджих частинах можлива змінена анкеровка. В будь-якому випадку бетон доводиться до верхньої поверхні проїзної частини, так що він утворює проміжну смугу між сусіднім сталевим кінцевим профілем і асфальтовим покриттям.

Тип MMM D 80 зі збільшеною висотою кінцевих профілів (120)


Одним з нестандартних виконань є приведення висоти сталевого кінцевого профілю у відповідність з висотою покриття проїжджої частини, що призводить, як правило, до додаткових витрат.

Примикання до сталевих мостах


Примикання до металевих прогонових будов. В окремих випадках можливі інші виконання анкерування. Тут представлені найбільш часто застосовуються рішення.

Betoflex®️ B 80 B


Деформаційний шов Betoflex®️ B 80 B монтується по висоті покриття і анкерів в полімербетонні холодної обробки.

DB200


Деформаційні шви DB200 для залізничних мостів з переміщеннями до 200 мм і змінним листом над гумовим компенсатором.

 

Наші контакти


Ukrainian