Деформаційні шви є найбільш динамічно навантаженими елементами мостів. Вони безпосередньо схильні до дії транспорту і тим самим силам і впливам, комбінація яких рідко зустрічається в звичайному будівництві. Вони повинні бути стійкими як до механічних впливів (динаміка, удари, втома, стирання), так і до хіміко-фізичних дій. Чіткий поділ двох основних функцій деформаційних швів, тобто «Жорстка анкеровка» і «водонепроникність», дозволяє правильно конструювати обидва компонента. Деякі фахівці кажуть: «Деформаційний шов настільки хороший, наскільки хороша його анкеровка». І вони абсолютно праві. Кінцеві профілі міцно з'єднуються з елементами споруди за допомогою випробуваних на втому і приварених безпосередньо до кінцевих профілів анкерів. Для сприйняття максимальних навантажень від рухомого транспорту вони заводяться в несе армування споруди.
Оскільки болтові з'єднання, в силу особливостей роботи будь-яких деформаційних швів, рано чи пізно, але обов'язково відмовляють в роботі. Тому MAURER SÖHNE прагне не застосовувати їх взагалі або звести їх застосування до мінімуму. MAURER-деформаційні шви демонструють чіткий поділ між функціями передачі навантажень і водонепроникності.
Деформаційний шов, що поєднує в одному елементі обидва завдання, незважаючи ні на що обов'язково вийде з ладу. MAURER-деформаційні шви відрізняються дуже ефективним способом кріплення гумового стрічкового компенсатора в замку кінцевого профілю без використання додаткових заклинюючих елементів або гвинтових затискачів. Спеціальна форма компенсатора з тонкою стінкою перед потовщенням по краях створює ефект самозаклініваня і гарантує абсолютну герметичність.
При цьому вони можуть бути встановлені і замінені з поверхні дороги за допомогою простих інструментів і можуть бути зістиковані між собою шляхом гарячої вулканізації безпосередньо на будівельному майданчику. Кінцеві профілі захищають компенсатор від впливу транспорту, V-подібна форма компенсатора забезпечує його самоочищення. Інтенсивні дослідження і розробки в поєднанні з досвідом, набутим завдяки монтажу більш 1 000 000 м деформаційних швів, зробили нас провідним світовим виробником деформаційних швів для мостів і цивільного будівництва. Наші конструкції з переміщеннями до 2600 мм і більше встановлені на найбільших в світі мостових спорудах.