Багатопрофільні шви


Фірма MAURER SÖHNE відома більше 40 років як світовий лідер в області створення і виробництва деформаційних швів. Інтенсивні розробки в кооперації з відомими дослідницькими інститутами створили базу для вдосконалення MAURER деформаційних швів. Успіх фірми, досягнутий у всьому світі, дозволяє на високому рівні вирішувати сучасні завдання будівництва і вдосконалювати подальший технічний розвиток.

Переваги багатопрофільних швів


1
Абсолютна водонепроникність
2
Безпечна передача транспортних навантажень
3
Зносостійкість і жорстке кріплення в конструкції
4
Пружна, необмежена і амортизуюча підтримка всіх рухомих компонентів
5
Ясна статична система з компактним компонуванням і високим комфортом проїзду транспортних засобів
Деформаційні шви є найбільш динамічно навантаженими елементами мостів. Вони безпосередньо схильні до дії транспорту і тим самим силам і впливам, комбінація яких рідко зустрічається в звичайному будівництві. Вони повинні бути стійкими як до механічних впливів (динаміка, удари, втома, стирання), так і до хіміко-фізичних дій. Чіткий поділ двох основних функцій деформаційних швів, тобто «Жорстка анкеровка» і «водонепроникність», дозволяє правильно конструювати обидва компонента. Деякі фахівці кажуть: «Деформаційний шов настільки хороший, наскільки хороша його анкеровка». І вони абсолютно праві. Кінцеві профілі міцно з'єднуються з елементами споруди за допомогою випробуваних на втому і приварених безпосередньо до кінцевих профілів анкерів. Для сприйняття максимальних навантажень від рухомого транспорту вони заводяться в несе армування споруди.
многопрофильные швы
Оскільки болтові з'єднання, в силу особливостей роботи будь-яких деформаційних швів, рано чи пізно, але обов'язково відмовляють в роботі. Тому MAURER SÖHNE прагне не застосовувати їх взагалі або звести їх застосування до мінімуму. MAURER-деформаційні шви демонструють чіткий поділ між функціями передачі навантажень і водонепроникності.
Деформаційний шов, що поєднує в одному елементі обидва завдання, незважаючи ні на що обов'язково вийде з ладу. MAURER-деформаційні шви відрізняються дуже ефективним способом кріплення гумового стрічкового компенсатора в замку кінцевого профілю без використання додаткових заклинюючих елементів або гвинтових затискачів. Спеціальна форма компенсатора з тонкою стінкою перед потовщенням по краях створює ефект самозаклініваня і гарантує абсолютну герметичність.

При цьому вони можуть бути встановлені і замінені з поверхні дороги за допомогою простих інструментів і можуть бути зістиковані між собою шляхом гарячої вулканізації безпосередньо на будівельному майданчику. Кінцеві профілі захищають компенсатор від впливу транспорту, V-подібна форма компенсатора забезпечує його самоочищення. Інтенсивні дослідження і розробки в поєднанні з досвідом, набутим завдяки монтажу більш 1 000 000 м деформаційних швів, зробили нас провідним світовим виробником деформаційних швів для мостів і цивільного будівництва. Наші конструкції з переміщеннями до 2600 мм і більше встановлені на найбільших в світі мостових спорудах.

З 2007 року фірма MAURER SÖHNE приступила до виготовлення деформаційних швів з використанням гібридного профілю, який ще більш надійно захищає конструкцію шва від корозії.

 
Модульні деформаційні шви MAURER - це конструкції, в яких необхідне переміщення реалізується введенням в них відповідного числа стандартних модулів, що застосовуються в якості деформаційних швів в конструкціях мостів і злітно посадочних смуг аеропортів з інтенсивним рухом. Вони відповідають всім проектним вимогам і технічно затверджені відповідно до німецькими правилами TL / TP - FÜ. Для захисту розташованих нижче елементів швів і несучих конструкцій споруди від проникнення бруду та агресивної поверхневої води модульні деформаційні шви MAURER обладнані стрічковими герметизируючими гумовими компенсаторами, закріпленими в замках сталевих несучих профілів швів.
 
 
 
 

Наші контакти


Ukrainian