Тип МММ D 80 для мостів на автодорогах і автомагістралях зі звичайними габаритами ніш
Тип MMM D 80 зі зменшеними нішами
Якщо конструкція проїзної частини не допускає глибину ніші 300 мм, можливе зменшення розмірів анкерів до певної міри. Те ж саме відноситься до ділянок, де неможливо стандартне виконання анкерування.
Тип MMM D 80 з проміжною смугою з бетону
При екстремально тонких конструкціях проїжджої частини або бетонних проїжджих частинах можлива змінена анкеровка. В будь-якому випадку бетон доводиться до верхньої поверхні проїзної частини, так що він утворює проміжну смугу між сусіднім сталевим кінцевим профілем і асфальтовим покриттям.
Тип MMM D 80 зі збільшеною висотою кінцевих профілів (120)
Одним з нестандартних виконань є приведення висоти сталевого кінцевого профілю у відповідність з висотою покриття проїжджої частини, що призводить, як правило, до додаткових витрат.
Примикання до сталевих мостах
Примикання до металевих прогонових будов. В окремих випадках можливі інші виконання анкерування. Тут представлені найбільш часто застосовуються рішення.
Betoflex®️ B 80 B
Деформаційний шов Betoflex®️ B 80 B монтується по висоті покриття і анкерів в полімербетонні холодної обробки.
DB200
Деформаційні шви DB200 для залізничних мостів з переміщеннями до 200 мм і змінним листом над гумовим компенсатором.